fredag den 6. februar 2009
Åbenbart...
suk, det her vejr bliver man da helt sindssyg af. Nu må det tage sig sammen og blive rigtig vinter, jeg kan få helt stress på vejrets vegne - når det nu at banke lidt ordentlig vinter på benene inden det skal lave forår?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar