onsdag den 4. februar 2009
joggingsweater
Jeg har nu syet min første sweater i isoli til junior.
Den har amerikansk halslukning kantet med ribrouleau (sejt ik'?)
Her er close up af rib på ærmer og i blusekanten.
Hvem kunne vide at den var aaaalt for stor... Næste forsøg blive i en meget meget smallere model.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar