mandag den 9. marts 2009
Blekassen
Junior er jo på stofbleer herhjemme, hvilket kræver lidt mere vask og lidt læggen sammen af bleer. Igår blev det hele klaret, og det er så hyggeligt når de ligger klar i ble-kassen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar