søndag den 21. februar 2010

Når de gode rutiner kommer tilbage

Som det burde være åbenbart, har jeg i løbet af den sidste halvandet måned ikke haft mange lørdage og søndage til at slappe af, for alle dage er gået med først nedpakning, så flytning og så oppakning.

Stor en glæde var det da weekendavisen første gang dumpede ind af døren fredag morgen i forgårs. Nøj hvor jeg havde savnet min avis, og al det som følger af små rutiner jeg har bygget op. Altså; avisen ligger på måtten fredag morgen, jeg står generelt op lige lidt før min kære mand og junior, så jeg har mellem femten minutter og en halv time til lige at læse forsideartiklen og bladre lidt i sektion 1.

Resten af weekenden bruger jeg på at snige mig til at læse et par artikler hist og her. Ahhh, det elsker jeg.

Ud over det elsker vi at bo i hus (regningerne; not so much) - og junior er simpelthen faldet så godt til. Vi kan tydeligt mærke at han trives med mere plads - og det gør vi også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar