onsdag den 20. oktober 2010

Drømme

Vi skal på skiferie! For første gang i 3 år skal vi på skiferie.Og jeg er glad.

Først var jeg gravid med ældstebarnet, så var han kun et halvt år i skisæsonen, og så var sgu gravid igen i skisæsonen...

Hvert år når den første frost rammer græsset, og luften om morgenen får den der helt specielle klare duft og skønne kolde følelse på kinderne, starter drømmene. Drømme om ski - mange og ofte - og det er til at holde ud med månedsvis af skidrømme når jeg har en klar forventning om hvornår jeg skal på ski. Men månedsvis af skidrømme, når jeg ikke skal afsted. Det er grusomt. Drømmene bliver mere og mere hektiske som månederne går, og oftere og oftere drømmer jeg, at jeg ikke kan nå afsted, at skiene er væk, at jeg bliver væk fra de andre, at jeg ikke kommer ud at stå.

Når frosten er væk om morgenen, så er drømmene det også. Men inden frosten er væk i denne omgang - så har jeg været afsted!!

Bare så I ved det.

2 kommentarer:

  1. Ha, I hear you!!!!!!!! I miss it soooooo much......a little more to go for me, unfortunately!

    SvarSlet
  2. Hmmmm. Er i taget på skiferie ;-)
    Eller har jeg mon skudt helt ved siden af med vesten til Wilfred? ;-)

    Tillykke med din fødselsdag, det er vist i dag ikke sandt? - Og tak for det strålende solskin :-)

    KH
    Karina

    SvarSlet