søndag den 1. februar 2009

Nye stoffer

Jeg har været ude at købe to nye stoffer til at sy til junior. Isoli (læs: jogginstof) med stjerner, det stof til højre, og velour i turkis/mørkblå, det stof til venstre. Jeg har købt rib i småstribet turkis/mørkblå, det tror jeg kommer til at se frækt ud til det stjernede stof. Så nu skal der produceres bukser og bluser til den store guldmedalje. Jeg håber bare det bliver varmt nok med velour/isoli. Apropos stof købt jeg inden jul stof i usa, hvilket - forventet dog - gav en del ekstra omkostninger i form af told/moms + postdanmarks gebyr for udregning af dette. Men nu har jeg fundet en god side i Tyskland, hvorfra jeg definitivt skal have dette stof samtidig kan jeg undgå moms/told da Tyskland, som bekendt, ligger i EU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar