fredag den 22. juli 2011

Jeg prototyper - vil du lege med?

Efter jeg viste min forrige cafepusletaske frem skrev uglemor til mig om jeg ville sy en til hende. Og det ville jeg da gerne. Men eftersom jeg stadig er på prototypeniveau, så aftalte vi, at hun fik dem for portoen.

Nu er de færdige, og bliver med lidt held sendt i morgen.



De her kan klare en 4-5 bleer, vådservietter, en stofklud og et par affaldsposer. Jeg er lidt spændt på om hun synes de virker ude i virkeligheden.

Men jeg tænker også om du kære læser vil hjælpe mig med at prototype? Har du selv et barn (eller flere) i blealderen, og kunne du mangle en cafepusletaske til det mest nødvendige? Så vil det være mig en stor ære og fornøjelse at afprøve med dig.

Jeg kunne vældig godt tænke mig at teste på 1 mere som gerne vil have en stor model (som de her), og en 2-3 stykker som gerne vil prøve en lille model, som kan klare én/to bleer. Det det kræver af dig er:
  • at du er villig til at bruge cafepusletasken
  • at du er villig til at give mig feedback 
  • at du er villig til at betale porto (materialer betaler jeg)
  • at du kan se igennem fingre med et resultat som endnu ikke er 100 færdigudviklet
  • at du har tålmodighed 2 uger. For familien skal lige på ferie inden jeg syr.
Hvis du har lyst til at lege med, så skriv en kommentar eller mail :)

9 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne afprøve en stor model, der kan klare blestørrelse 4/5. :-) Mette

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne teste den lille model, hvis det er :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne teste den lille model, hvis du mangler flere.
    Jeg ender altid med at have en ble og en pakke vådservietter liggende i min taske og rode rundt. Det er ikke kønt!
    Det er en god ide du har der :-)

    SvarSlet
  4. PS. Kommer lige med feedback til en lille taske:
    Tænker at en lille cafepusletaske skal kunne indeholde en enkelt eller to bleer, en stofble og af de der vådservietter i rejsepakke man kan få. Når jeg høvler de ting i min taske, passer de sjovt nok altid på mål under bleen (min dreng bruger str. 5 ble).
    Giver det nogen mening?
    Ellers må jeg sgu tegne det for dig, haha :-D

    SvarSlet
  5. Jeg vil rigtig gerne være med til at teste - om det er den store eller den lille model bestemmer du :-) Jeg indretter mig efter dit behov.

    Mange venlige hilsner
    Louise

    SvarSlet
  6. Hejsa!

    Jeg vil rigtig gerne teste en stor model - her bruges også blestr. 5!

    Vh Signe Konradsen

    SvarSlet
  7. hej.. hvis du stadig mangler "ble-taske-testere" vil jeg meget gerne være med.. stor eller lille er underordnet, pt. bruger vi bleer str. 3 :0)

    Kh Nanna

    www.troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg tester også gerne :) her bruger bebsen str 3 næsten 4 i blestr
    Emma

    SvarSlet
  9. Hej igen!

    Tænkte at det nok var en god ide at skrive min mail, eftersom jeg ikke har en blog jeg kan kontaktes på;-)

    Vh Signe

    supersigne@stofanet.dk

    SvarSlet