torsdag den 7. juli 2011

Pindsvin og fødselsdag



Jeg VAR Anders fra 'Anders, Jeanette og Stine' i går aftes.

Der var nemlig et pindsvin i haven i går, og jeg tæskede rundt efter den fordi jeg synes den var så sød. Man må ikke give den mælk har jeg læst mig til på nettet, så får den dårlig mave. Men vand og kattepiller skulle være godt. Inden jeg havde fået hentet det fineste service frem og fyldt med vand til dyret (vi havde ikke kattepiller i hjemmet til min store fortrydelse) var den kravlet ind i vores staudebed og møffede rundt ganske uinteresseret i vand.

Her til morgen har vi holdt fødselsdag for en meget meget spændt ung mand. Jeg tror, at morgenen levede op til hans forventninger for der var både danone yoghurt (eller hvad den besynderlige konsistens nu er) og en 'gyder (læs: skyder) i fødselsdaggave. Så kan mor og far stå der med en mp3 afspiller fra fisher price til en kvart bondegår. 'Gyderen til 30 kr fra fætter BR er den han leger med og taler om nede i vuggestuen.

Jeg trækkeren vinderen af min give away lidt senere i dag. Alle navne er printet og klar til at blive klippet ud, foldet sammen og lagt i en skål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar