søndag den 4. august 2013

Kjole? nej tak du...

Ja, jeg kan blive helt urolig for mig selv. Men jeg har syet igen. Min datter har altid så udpræget ikke været en kjole-kinda'gal', og har hver gang jeg har foreslået kjolet, har hun set undrende på mig og sagt; jamen mor, jeg har jo bukser...

Altså, det er jo ikke fordi hun SKAL gå i kjole, men muligheden må gerne forefindes, måske bare til festlige lejligheder.

Men i den forløbne uge har hun ved hele to gange udbedt sig kjole. Så jeg hoppede straks til de bunkevise af kjolestoffer som jeg har købt og aldrig har syet af, og syede følgende lille sag, som hun indvilgede i at være model på



Med pippinbånd og foer og lukning med trykknapper om skulderen, og den passer og det hele. Tror I damen vil gå i sagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar