fredag den 13. september 2013

En strikket puf på vej


Jeg er ved at strikke en puf, eller faktisk skal der gerne blive to. En i neon orange og en i dybt blå. De bliver strikket ud fra pickles.no's puff daddy skrikke opskrift, men jeg strikker det på Zpagetti garn. Min tanke er at det kan være noget børnene sidder og leger på eller ser TV på. Måske kan en gæst også slå sig ned... Nedenfor er billedet af pickles' billede, som jeg håber min også kommer til at se ud.

Vi har vist fået etableret at jeg ikke er hurtig strikker, og selv om jeg bare strikker 40 masker i ret, frem og tilbage - så tager det mig altså noget tid...



5 kommentarer:

  1. Sikke et spændende projekt! Hvad skal der være inden i pufferne? Jeg kan rigtig godt li' det orange garn, du har valgt.

    SvarSlet
  2. Hvordan er det at strikke med Zpagetti? Det ser spændende ud :-)

    SvarSlet
  3. Tak begge! Det bliver en super fint projekt tror jeg - når jeg engang bliver færdig. Jeg tænker at putte en halvbillig dyne inden puffen, det tror jeg er nok til at holde den sådan nogenlunde i form. Og så er zpagetti retså let at strikke i. Jeg strikker på pind 10, og da det jo er lavet af interlock/jersey er jeg bare opmærksom på at lade det glide frit så jeg ikke strækker det mens jeg strikker.
    Kh Katharina

    SvarSlet
  4. Wow - de er fede! Hvor meget garn bruger du til dem? Strikker du en lille og en stor eller to i samme størrelse? Eeeeeelsker projekter på tykke pinde - måske skal der et par kg garn i kufferten når jeg kommer til DK lige om lidt ;-)

    SvarSlet
  5. Hejsa
    Den opskrift har du den på dansk?

    SvarSlet