fredag den 30. januar 2009

Erhvervsskadet

Det må egentligt undre, at man ikke kan kræve erstatning for arbejdsskader som relaterer sig til at ens præferencer er helt hen i vejret efter at man har arbejdet et givent sted...

Eksempel; jeg har arbejdet hos Ordning & Reda mens jeg studerede, hvilket har bevirket at jeg har et helt vildt underligt forhold til notesbøger, brevpapir/konvolutter, opbevaringsbokse, kalendre. Det er nærmest en fetish som har udviklet sig - og det er dyrt. Nu er jeg ved at lave bryllupsinvitationer. Og kan jeg smutte ned på posthuset og købe papir og kuverter der, eller i det mindste tage i Panduro Hobby og købe invitationer der? Næææ, jeg skal finde et format på kort/kuverter som slet ikke kan skaffes i København, endsige Danmark... Nu er vi nødt til at sende diverse svenske arbejdskollegaer i byen for at skaffe Bookbinders Design stationary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar