onsdag den 21. januar 2009

Karriere som frelst


For halvanden ugen siden færdiggjorde jeg denne meitai til mig/junior. Kun de dumme dumme trykknapper mangler. Den er en fortsættelse til min klidmoster karriere, nu både med ringslynge og mei tai. Karrieren startede ubetinget her under min barsel, når W sover til middag, og jeg sidder ved computeren eller symaskinen og finder på gode ideer. Af andre fremragende ideer jeg har fået under min barsel kan nævnes stofbleer som bedste eksempel. De er nogenlunde accepterede af mand og familie, men det er i allerhøjeste grad mit projekt... Ulempen ved dette klidmosteri er at man hele tiden er anderledes - og man bliver hele tiden den som har valgt de konventionelle ting (læs: babybjørn og papirsbleer) fra. Var der nogen som sagde frelst??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar