mandag den 26. januar 2009

Små fyre


Det er godt nok svært at finde inspiration til fede blomster til vores bryllup. Uskyldigt sidder man og googler, og bliver med et hvivlet ind i det store suppe-steg-og-is helvede af opsatte blomster inspireret af 50'ernes forsamlingshuse. Dette billede af blomster er det nærmeste vi er kommet noget som vi bare kunne overveje at blive inspireret af. Det interessante med blomster er jo at det i høj grad er noget som påvirker ens syn på bordet. Jeg tænker gerne; for søren da; det er blomster - hvor vigtigt kan det være. Men på en eller anden måde sætter de små fyre en stemning.

Som en lille side bemærkning, har jeg jo meget svært ved afskårne blomster, fordi jeg ikke rigtig kan lægge forestillingen fra mig om, at jeg har bragt noget levende ind i mit hjem, som er der for at dø. - den ide er vist lige til at indsætte på frelst-kontoen.

Jeg ved det er noget af en no-go, men jeg kan simpelthen ikke huske url'en på billedet af blomsterne - det beklager jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar