onsdag den 18. februar 2009

Dannebrog vejre i vinden

Puh, hvor kan man (læs: jeg) føle mig utilstrækkelig ved at læse boligmagasiner, se boligprogrammer og haveprogrammer. Det henkastede perfekte liv kommer jeg aldrig til at leve. Jeg lærer vist aldrig helt at loppefinde en gammel designerstol og sætte den i stand - alt sammen for 'ingen penge'. Det er besynderligt, at vi moderne mennesker skal være successfulde og perfekte alle steder; arbejdende, kærster, forældre, i hjemmet - kreative og selvrealiserende i alle livets facetter... Herhjemme har vi valgt et aspekt fra. Sikkert til min mors fortrydelse, lever vi i det uperfekte hjem.

Her vores altankasser:

Lavendler (og græs som åbenbart fulgte med fra planteskolen)

Og dannebrog vejre i den anden altankasse:


Det er meget hyggeligt om sommeren alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar