søndag den 15. februar 2009

Morgen kvalitet

Mega tonser super stolt er jeg. Jeg har nemlig lært junior at falde i søvn selv. Eller, hmmm, det lyder faktisk noget selvmodsigende, kan jeg se, mens jeg skriver... Så i virkeligheden bør der nok stå: Junior har lært at falde i søvn selv. Moderen vil så gerne tage æren, men den tilfalder faktisk kun ham.

Men lært det, det har han. Vi har længe øvet at falde i søvn selv i altanbarnevognen, og det har han været i knag til i omk. en måned. I lang tid har morgen/formiddagsluren i hans seng været en kedsommelig affære, idet det er endt i skrig og skrål, og at jeg har lullet ham i søvn i mine arme. Men så for omkring en uge siden lagde han sig bare og faldt i søvn - mens jeg var på nettet og ærlig talt glemte alt om at tjekke til ham. Nu gør han det morgen efter morgen.



Det er så ærgeligt, at han ikke forstår mig når jeg lister ind og visker "tak for den du er" i hans øre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar