torsdag den 12. februar 2009

Sherlock H. udbyder kurser

Eller - det burde han i hvert fald. Jeg er ved at finde adresser på alle som skal med til vores bryllup, og det viser sig at jeg ikke kan adresserne på nogen af mine venner. Jeg aner simpelthen ikke hvor de bor. Jeg kan sagtens finde hjem til dem, jeg ved hvilken vej jeg skal cykle eller hvilken vej jeg skal gå fra stationen - og jeg ved hvilket nummer dør på vejen jeg skal ind ad, eller at de bor i det gule hus efter vejbumpet. Men jeg aner simpelthen ikke den korrekte adresse. Det betyder at jeg nu sidder og kamp-gennemsøger dgs og krak. For ikke nok med, at jeg ikke aner hvor mine venner bor, de står heller ikke allesammen listet, så jeg skal lige komme i tanke om hvad deres kærester hedder til efternavn - og hvis jeg ikke kan det, så søge på deres fornavn og håber at der ikke er for mange Christian'er Gl. Kalkbrænderivej (12 stk).

Og hvad værre er, min tilkommende har en ven som hedder Simon, og jeg kan for alt i verden ikke komme i tanke om hvad han hedder til efternavn, selv om jeg udemærket ved det... Det er utrolig mange Simon'er i København...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar