tirsdag den 10. februar 2009

så er det hjemme, næsten

Så kom det brevpapir hjem jeg har bestilt til bryllupsinvitationerne. Her en lille fotoreportage af udpakningen. Som man har kunnet læse tidligere, har jeg en arbejdsskade med papirvarer, og den gør altså sit udslag ved at jeg må bestille ting hjem fra Sverige.

Her selve pakken:


Her åbnet; orden i sagerne med faktura og lækkert indpakningspapir


Endnu mere indpakningspapir, men det begynder da at ligne konvolutter og papir:


Her selve papiret og kuverter. Årsagen til at det netop skulle være herfra er, at de har kuverter i størrelsen A5 foldet på langs.


Hvad der ikke er filmet er mit ansigtsudtryk da jeg tæller op og ser at en-eller-anden er kommet til at bestille det omvendte antale kuverter/papir - så der er for få kuverter og alt for meget papir. Sådan går det når bestillingen ikke går igennem de første 3 gange, og junior er på grænsen til det hysteriske når man endelig får trykket bestil... Jeg må engagere en til at tage til Malmø, jeg kan ikke overskue omk. 200,- i porto igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar