tirsdag den 24. marts 2009

mei tai # 2

Jeg har længe gerne ville sy mig en ny mei tai. Hermed version 2:


Den første jeg syede blev meget hård i kroppen og fyldte en masse fordi jeg polstrede den så meget. Nu har jeg brugt halvpanama i kroppen, og kun ét lag (i stedet for to lag denim). Denne her er omtrent hundrede gange bedre og lettere at bruge.



Panelstoffet er fra Aleksander Henry (2007 kollektionen) og stropper er i babyfløjl. Mest valgte jeg det panelstof fordi det var japansk inspireret, og mei tai'en er asiatisk af oprindelse.

1 kommentar:

  1. Den er blevet rigtig flot!

    Jeg polstrer for det meste også blot kroppen med et enkelt lag kanvas. Det er fint, synes jeg. Jeg er også mest til et enkelt lag fleece i stropperne, så er de bløde uden at blive for voldsomme.

    SvarSlet