tirsdag den 14. april 2009

2 virkeligt mærkelige principper

Jeg købte et Eurowoman i dag på vej til arbejde. Stod i DSB butikken og fornyede månedskort, da jeg blev grebet af en umådelig lyst til at købe et modedameblad. Det er ellers en ting jeg af princip aldrig gør; for jeg bliver skuffet hver evig eneste gang. Der står aldrig noget som jeg føler beriger mit liv, og jeg får mindreværdskomplekser af lækre damer i smart tøj, og bitter over, at jeg ikke tjener flere penge til at købe lækkert tøj HVER ENESTE gang jeg køber et.

Nu kunne det tænkes at du kære læser tænker; "hvorfor får hun ikke bare et abonnement på sit månedskort, så undgår hun dsb-kiosker og fristelsen?" Joo, det ville også være vældig smart, men det hænger sammen med et andet af mine principper. Nemlig at månedskortabonnementer er dsb's grusomme måde at lokke penge fra os stakkels københavnere på. Altså jeg ved rationelt at det ikke er rigtigt, men alligevel føles det som om det...

2 kommentarer:

  1. LOL - ja, vi har allesammen vores særheder, og det skal vi have lov til! :) Men abonnementsordningen er altså praktisk (ved du at man får opsparer rabat?), og Eurowoman kan godt overraske ind imellem, så du må have en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
  2. hmmm, nej det med rabatten ved jeg ikke. Og jeg bør nok heller ikke undersøge det hvis jeg skal holde fast i mit underlige princip...

    SvarSlet