onsdag den 26. marts 2014

Uregelmæssigt

Ofte tænker jeg på hvad fremtiden for min svigtede og ensomme blog skal være, om jeg bør lukke og nedlægge den fordi jeg kun poster så uregelmæssigt, eller om jeg kan tillade mig at have den på trods af mit manglende engagement.

Jeg har jo elsket den højt, den har hjulpet mig igennem to til tider lange barsler, den har givet mig meget inspiration, og ladet mig "møde" fantastiske mennesker. Men kan man tillade sig at have en blog som er så sjældent opdateret...

Jeg ved det ikke helt, og går stadig og taler for og imod med mig selv.

Jeg bliver nok ikke afklaret lige med det sammen, og indtil da er her billedet af det stof der bliver en kjole til datteren;

3 kommentarer:

  1. Om man kan tillade sig det, kan man som blogger nok selv bedst svare på... Dine læsere skal jo ikke bestemme om du kan tillade dig det. Sådan er min holdning i hvert fald. ;)

    For nogle år tilbage lukkede jeg min blog ned... Den blev sjældent opdateret, men var dagligt i mine tanker. Simpelthen pga. den dårlige samvittighed overfor mine læsere.

    Til sidst var den dårlige samvittighed ved at æde mig op, og jeg fik stress ved tanken om bloggen, og kvalme så snart folk nævnte den. Meget tydeligt tegn på at den skulle lukkes... Men det var en svær beslutning, for jeg elskede jo min blog. Dog fik jeg det endelig gjort, og den var nede i et års tid. Efter ca. otte måneder savnede jeg den helt vildt, men lod der gå yderligere nogle måneder før jeg startede igen – simpelthen for at mærke godt efter.

    Det der var godt for mig da jeg startede op igen, var at blogge på en helt ny måde og fornye bloggen fuldstændig. Alle gamle indlæg blev slettet (GISP! har dog gemt en kopi) og jeg startede fra nul. Dog under samme navn, da min blog jo ikke kan hedde andet...

    Undskyld mit lange svar... Men det var lige for at give dig en anden vinkel. ;)

    Pøj pøj med din beslutning – hvad end den bliver... Måske du bare trænger til en make-over og ny blogstil? :)

    KH Tine

    SvarSlet
  2. Jeg håber ikke, du lukker ned. :)

    Marie

    SvarSlet
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet