mandag den 6. april 2009

The final countdown

Vigtige sidste forberedelser er blevet gjort i dag. For i morgen går det løs med arbejdet.

1. jeg var på postkontoret og hente en pakke jeg har købt fra Tulipaner og Tomater - jeg har købt en taske til computeren, og en notesbog til ... ja, at tage noter i. Billederne er venligst udlånt af Tulipaner og Tomater.





2. Hele familien var også ude at forårsshoppe lidt med mig. Det er gået op for mig at sidst jeg købte nyt tøj var da jeg var gravid (what!!!) - og det tøj kan jeg slet ikke finde ud af at gå i mere.

3. Sidste vigtige forberedelse er at sy overalls til junior, det er jo vigtigt at faderen har ordentligt tøj at putte ham i.

4. Ahh, én sidste barselsafsluttende ting gjorde jeg i dag; flæbede mens jeg lagde junior i seng. Nøj det er hårdt at barslen er slut og at jeg ikke længere skal bruge dagen på bare at følge hans udvikling og grine sammen med ham. Han er utrolig sjov og sød. Men nu har jeg ham kun deltid.

5. En ting jeg endnu ikke har gjort er at finde min computer, telefon, adgangskort eller noget frem til i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar