tirsdag den 23. juni 2009

Mon det kan helbredes?

Pengene brænder i lommen på mig i disse dage, hele tiden finder jeg på ting jeg er NØDT til at købe. Og af uforklarlige årsager skal det åbenbart være over nettet jeg bruger familieformuen - det giver ingen mening, især når man læse det jeg skal til at skrive...

Men først en lille sidehistorie, som jeg tager med for at gøre forvirringen komplet: Idag fik jeg stillet min købesult lidt da jeg købte mig et par haremsbukser fra Nümph i en rigtig butik med prøverum, ekspedient og det hele. Hvilket jeg skriver her for at kunne konkludere, at jeg godt kan bruge penge i al almindeligehed. Men tilbage til internetkøbene...

For her kan jeg simpelthen ikke bruge penge. Jeg gennemtrawler sider som denne, og denne, og denne, og denne, og sågar denne, men det samme scenarie udspiller sig hver evig eneste gang: jeg leder lidt rundt på siden, findet lidt tøj jeg kunne forestille mig at købe, lægger det i indkøbskurven, bliver fraværende, ser ud i luften, begynder at læse div. blogs, går over til at læse nyheder, og lukker internetshoppen ned.

Det er da for underligt! Det er som om jeg har fået en købeblokering. What to do?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar