søndag den 27. september 2009

Ego-mor

Junior har maveinfluenza for tiden, hvilket virkelig ikke er særligt sjovt - og indbefatter ... ja, alt en sædvanligt hård maveinfluenza medfører at kropslige gener.

Dog. Mens jeg sidder her søndag morgen og spiser min morgenmad, mens jeg drikker kaffe, hører radio og er på nettet kommer jeg til at tænke på fordelene (for mig, that is) ved at junior er syg:
  • Han sover længe om morgenen
  • Han er en puttegøj uden lige
  • Han er OK med at falde i søvn på ens mave. Noget han normalt slet ikke gider, men både han far og jeg elsker
  • Han nusser lidt rundt og leger, kommer i tanke om at han ikke har fået et knus længe og løber hen til mig
Jeg kan ikke rigtig komme på nogle fordele for ham - så jeg håber ærligt talt ikke dette skal vare meget længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar