onsdag den 21. oktober 2009

tip en 13'er

Wauv det er lang tid siden jeg sidst har skrevet!

Det er sjovt med blogs, jo mere jeg skriver, jo mere har jeg at skrive. Her i starten af min graviditet har jeg ligget helt vandret af træthed og hovedpiner (what's that about??). Og så er jeg simpelthen kommet ud af blog-tænke-træning. Det er meget lig min syning. Jeg har ikke syet i omkring 2 måneder, og mine maskiner har bare stået og kaldt på mig. Men i stedet for at sy har jeg taget en 10-12 timer om natten, hvilket jo også er dejligt.

Nu har jeg endelig fået syget igen, et par fløjls bukser med flyvermaskine flannel foer til junior, og det var helt vildt lækkert at komme igang igen.

Ud over det går jeg og bruger meget tid på at indrette vores kommende hjem. Det er utroligt som der er laaaang tid til 1. januar (ja ja mor, jeg ved godt at 2 måneder flyver afsted, og der er meget vi skal have gjort). Jeg er ligefrem begyndt at købe et par boligblade en gang imellem for at få lidt inspiration til hvordan vi kan gøre. At flytte fra 2,5 værelse til 7 bliver noget af en omvæltning, og jeg kan ærligt talt godt begynde at frygte at vi får en utilsigtet minimalistisk stil.

Nu skal vi i hvert fald bare til at tippe en 13'er, så vi får råd til de dyre designer lamper og de fede reoler.

Junior er en rigtig glad lille dreng for tiden - og han er begyndt at forstå + reagerer på det jeg siger til ham. Det simpelthen skønt at få en respons og føle at man kan kommunikerere. Nu da han har besluttet, at hans første rigtige ord (ud over heeeei=hej og dida=gyng-gang) ikke skal komme lige nu, så er det fedt at han forstår os, og nogengange ligefrem rammer rigtigt med et nik eller en rysten på hovedet.

Alt ville faktisk være skønt, hvis det ikke var for den ubehagelige influenza jeg kæmper med i disse dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar