torsdag den 25. februar 2010

Hænderne ordentligt på

Nu er jeg jo stor fan af DIY, og gør hvad jeg kan for selv at gøre det selv. Min kære mand har i vores forhold mååååske ikke udmærket sig specielt ofte indenfor handy-man området. Faktisk har vi ofte stået i en situation hvor jeg har måtte true med at ringe til min far så han kunne hænge billeder, reoler, mv op.

Men det skulle der åbenbart bare et huskøb til at ændre. For nu har hænderne lige fået et efterspænd, og den kære mand knokler som en gal. Især vores badeværelse har tængt til noget modernisering, og nu er det så så færdigt som det bliver, indtil vi har tippet en 13'er.

Før:

(hvor i alverden havde vores før-boere deres håndklæder...? Og hvorfor var de modstandere af lys?
ja, undskyld hvis du tilfældigvis skulle læse med før-bo, men jeg forstår det ikke)


Efter:



(nu med lys, håndklæder, badeværelsesskab og plads)

Imens jeg tog billeder her til bloggen opstod et akut behov; en vidvinkel linse. Ahhh hvorfor ejer jeg dog ikke en vidvinkel linse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar