fredag den 21. maj 2010

Solsikken i slyngevuggen

For lidt tid siden fik jeg lavet den slyngevugge færdig som jeg på det tidspunkt planlagde at mit ufødte barn skulle sove i - når det kom ud forstås. Nu har vi praktiseret heftig samsovning med hende, så hun har ikke rigtig sovet i den. Men nu har jeg endelig fået bestilt en madras og modtaget den, så nu prøver vi forsøgsvis at hun sover lidt i vuggen (altså lidt af natten, så kommer hun op til mig og hygger).

Da jeg syede den var vi forholdsvis sikre på at vi skulle have en dreng, det vil sige den lille stemme i maven på mig var ikke sikker. Så da jeg skulle købe stof købte jeg det mest lyse lyseblå jeg kunne finde, og min tanke var at spice det op med liberty hvis det blev en pige. Når jeg ser på den nu føler jeg faktisk det er lykkedes.

Og for at blive i de androgyne baner, så har Solsikken en af juniors dragter på. Det var hedebølge da han blev født, så vi nåede kun at vaske dragten, men ikke at give ham den på før han var vokset ud af den - så den skulle bruges i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar