onsdag den 25. august 2010

Grønt til hjemmet - og kun lidt rødt

Vi gør os ikke vildt meget i puder herhjemme, men har dog et par stykker til at skabe lidt (mere) farve i rummet. Nu har jeg længe drømt om at lave et par patchwork puder til sofaen, men får altid præstationsangst i forhold til de fantastiske farve-sammesætninger som kreative kvinder gør sig i her i blogistan. Utrolig meget inspiration og utrolig høj overligger!

Jeg kan lide det enkelt;

Desuden tror jeg ikke, at jeg har fortalt hvor højt jeg elsker knapper, som er betrukket med stof. Man kan jo købe nogen man selv kan betrække, og jeg her måske i iver efter at tilkendegive min kærlighed købt 200 knapper, som nu bare ligger og venter på at få stof omkring sig. Det er så skønt som man lige kan give et sidste pift med en speciel knap. Her har jeg brugt en blomst fra det rødblomstrede stof på forsiden til at lade knappen være lidt i kontrast til det grafiske mønster på bagsiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar