søndag den 19. september 2010

Kirsebær og klistermærker

Så er jeg ved at være igennem at sy bukser til solsikken for denne gang. Her et par EG bukser i mørkeblå babyfløjl med skråbånd med kirsebær:

Jeg er vist stadig ikke færdig med min trykknapfase, men det kommer nok en dag. Efter at have syet skråbåndet på to gange gad jeg ærlig talt ikke bruge mere tid på det, men læringen er nok at man skal bruge smalt skråbånd til bukserne. Det her brede er meget svært at arbejde med omkring skulderstropperne (når jeg nu tænker over det, så har jeg vist været igennem den læring før her og her og mange andre gange på EG bukser som ikke er på bloggen, men bare glemt det igen).

Og så har jeg været lidt halvkrea med nogle super fede runde klistermærker Karen var så vildt sød at sende forrige uge. Nu har jeg også en lille ting fundet til hende, og det skal lige med posten snart. Karen fandt på at bruge dem til det her. Her er hvad jeg fandt på at lave med dem

3 kommentarer:

  1. Så fine bukser du har syet, og skæg måde du har brugt klistermærkerne på. Jeg glæder mig til at holde øje med min postkassen:), selvom det ikke var meningen, at du skal sende noget tilbage til mig.

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt du ikke forventede noget tilbage, måske netop derfor ville jeg så gerne finde noget til dig...

    SvarSlet
  3. hvor har du købt skråbånd med kirsebær?

    SvarSlet