onsdag den 3. november 2010

Mødregruppe og kreaklub

Egentligt havde jeg taget billeder af den uendelige historie med den vinterjakke. Lidt indtryk af mit igangværende arbejde (måske for at bevise at jeg virkeligt er igang med noget? måske for at føle at jeg kommer videre?). Men det er da sjældent sørgeligt at se mine overlock-syninger og termofoer på billeder. Så det kommer aldrig til at blive flashet herinde.

I stedet vil jeg fortælle, at jeg har en HELT VILDT fed mødregruppe. Min første var såd'n mellem..., og jeg meldte mig rimeligt hurtigt ud. Men denne her er lige mig. Vi er meget forskellige, og tiden går sjældent med at diskutere vores unger, til gengæld er vi omkring regeringens politik, skærpet indberetningspligt som lærer, rejser (ohhh rejser!), og de som ikke syede/strikked før - de gør det nu... Så der er gået helt krea-klub i den. Mønstre og opskrifter flyver over bordet. Der er altid en som lige har lidt sy/strikkeudfordringer, som har noget med de andre kan komme med deres bud på, hvordan man løser. I'm in love.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt med en fungerende mødregruppe. Det er så dræbende, når man føler sig som en alien.
    Jeg håber, der kommer et "på afstand" billede af den vinterjakke:-D
    Jeg er i gang med en vest, der bare er alt for stor til min meget slanke datter... hvorfor tjekkede jeg dog ikke lige hendes mål, inden jeg gik i gang. Mon jeg selv kan passe den?
    God videre fornøjelse med jakken.
    Hilsen Jette, slyngebarn

    SvarSlet
  2. Oh ja, jeg kender så godt det når man liiige skal sy noget uden at tjekke størrelsen ordentligt først. Jeg har mange for små og for store projekter liggende...
    - Katharina

    SvarSlet