søndag den 31. oktober 2010

Langsomt og hurtigt

OMG hvor den vinterjakke jeg er ved at sy til ældstebarnet trækker tænder ud. Den er jo i sort. Alt for sort. Det mønster jeg havde tænkt mig at følge slavisk har visse (kritiske) mangler. Så jeg kommer som sædvanligt til at lave en masse sy-improvisationer. I går var jeg i stof2000 for at finde en passende farverig lynlås og noget mere bævernylon i en lidt mere pang farve for at kompensere for det sorte. INTET havde de som passede til jakken. Altså de havde et hav af bæver nyloner, men intet jeg fandt passende. Og ingen lynlåse i gul som var delbare. Verden er af lave.

Men så er det jo godt at man kan lave minut-sy-projekter. Hurtig eksekvering fra ønske til handling til færdigt resultat. Hermed en græsstråpude til min kære mands kontorstol og en nålepude til mig (den gamle var ærligt talt også cramping my style...)


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar