lørdag den 4. december 2010

Petroliumsfarvet strikvest

Jeg har en liste over syprojekter jeg er i gang med + skal i gang med. Den er jeg glad for, for så kan jeg skrive alle ideerne op, og få den ud af hovedet. På den måde skal jeg ikke hele tiden gå og huske mig selv på alle tingene, jeg liiiige også skal lave.

Problemet er når jeg har et lille strikke projekt, som ikke står på listen fordi... ja, egentligt ikke rigtig af nogen grund, bare fordi det gør det ikke. Så kupper strikkeprojektet hele tiden systemet og laver rod. Nu har jeg været en veritabel strikkeorkan (eller mild brise om man vil, for jeg strikke altså ikke så hurtigt) - og færdiggjort projektet.

2 kommentarer:

  1. Superflot vest du har fået strikket, den model har jeg også strikket et par gange. ;-)

    SvarSlet
  2. Mange tak. Den tog mig vist et par måneder at strikke, så jeg får nok ikke lige strikket denne her model ET PAR GANGE foreløbigt ;)
    - Katharina

    SvarSlet