onsdag den 26. januar 2011

8 personlige

Mette har været så sød at give mig denne award - tusinde tak!

Nu har prisen floreret en del her i blogland, så jeg springer bare lige ud i de 8 ting om mig selv:
  • Jeg spiser alt alt for meget slik 
  • Jeg har altid synes det var kikset når folk døbte deres børn navne med samme forbogstav, men har nu selv gjort det
  • Mit liv kører som tegneseriespor inde i min hjerne. Det kan være meget svært at forklare folk, hvad jeg sidder og griner af for mig selv...
  • Jeg gider ikke rigtig tage bad. Altså jeg gør det selvfølgelig, men det er mest bare noget som skal overståes
  • Jeg er meget tilbøjelig til at sætte mig ved symaskinen når jeg skal gøre rent
  • Jeg ville så gerne kunne gå på loppemarked, men jeg kan overhovedet ikke overskue rodekasser og gamle ting
  • Jeg kaster mig gerne og ofte ud i ting jeg ikke helt kan overskue konsekvenserne af
  • Jeg er en starter (ikke en afslutter - og de sidste kommaer er bare ikke min stærke side)

Jeg kan se at de jeg tænkte på at give awarden allerede er præmierede - så jeg giver den ikke videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar