tirsdag den 18. januar 2011

Krash

Åhhh, jeg er en verdensklasseklovn!

I går på vej til arbejde kørte jeg ind over en kantsten, og faldt/væltede ud over styret på min cykel. Ud over at det er umådelig kikset at vælte på sin cykel midt i mylretidtraffikken i København, så er det da endnu dummere at tage fra med kæben. Jep, min hage er helt blå og hævet og småbløder stadig. Min overlæbe er helt hævet. Jeg kan ikke bide sammen endnu fordi kæbeleddet fik så hårdt et slag. Min venstre hånd gør også ondt.

Min højre valgte til gengæld at flagre rundt i luften under faldet, og overhovedet ikke at gøre nytte under min kollision med astalten. Jeg synes ærligt talt godt den kunne have taget én for holdet... Jeg er meget gal på min højre hånd.

3 kommentarer:

  1. Nej altså hvor synd!
    Kan godt forstå du er vred på din højre hånd, det er da for dårligt at den ikke samarbejder. Øv altså!

    God heling!

    Karina

    SvarSlet
  2. Jeg tror ikke, den er så dum endda din højre hånd. For nu kan du jo stadig hækle og sy og spise selv med ske. Så mon ikke den havde været endnu mere upopulær, havde den taget fra, brækket og været fuldstændig ubrugelig.
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  3. Ja, jeg tror nu jeg har gjort mig venner med hånden igen... Den er nemlig i gang med at hjælpe med at strikke en vest til mig (http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=47&lang=dk)

    SvarSlet