mandag den 28. februar 2011

Schweiz

Ingen billeder, men en masse er sket. Vi var en uge i Schweiz i vinterferien. Ski er jo min store passion - helt ind i maven elsker jeg at stå på ski, og eftersom jeg ikke har været afsted 3 år i træk pga. graviditeter og den slags ting skulle det være i år. Jeg var selvfølgelig slet slet slet ikke nok på ski (nok på ski = hver dag fra 9-16). Men til gengæld havde jeg den store fornøjelse af at se min søn elske ski, og i løbet af ugen få mere og mere mod på at stå selv. Han kan hverken dreje eller bremse, men han griner når han kører hurtigt. Så nu er min kærlighed til ski blot dobbelt stor.

To dage efter vi kom hjem tog jeg så afsted på forretningsrejse til Schweiz i 3 dage. Og i løbet af de tre dage lærte yngstebarnet sig at rejse sig op og gå med gå-vogn. OG hendes fader afvænnede hende at blive ammet 1-2 gange om natten.

Så at dømme ud fra mine børns udvikling, så bør en eller flere fra familien konstant være i Schweiz...

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage fra ferie og forretningsrejse! Dejligt at du har fået dyrket ski-passionen bare en lille smule, og hvor er det fedt at sønnen også elskede det!

    KH

    SvarSlet
  2. Ja, jeg var også utrolig glad for at dele oplevelsen med ham!

    SvarSlet