fredag den 17. juni 2011

Æbler og kartofler

Afledt af alle de søde kommentarer til mit tidligere indlæg er jeg kommet til at tænke på min veritable kreastrom jeg er i her i min sygemelding. I mit arbejde normalt bruger jeg hovedet (altså, du ve' tankevirksomhed ik'?!), så her mens jeg er sygemeldt får mine tanker frit løb, mens jeg bruger hænderne. Det er helt utroligt afslappende og nærmest meditativt for mig at fokusere på det helt nære i at sy og strikke. Heldigvis nåede jeg at stoppe inden det kørte helt af sporet, så jeg tager et par uger uden arbejde, og starter så roligt op igen.

I mellemtiden er det som om mine hænder overtager, hvor hjernen har sagt stop. Så nu er de gået igang med lidt udsmykning af 10 fuldstændig ens bodystockings jeg købte til yngstebarnet i et øjebliks sparsommelighed. De helt ens bodyer er ved at drive mig til vanvid af kedsomhed, så nu får de en omgang æble/kartoffeltryk.

Min drøm er at give resten af de 10 også, enten med kartoflerne eller med freezer paper stencils (google det - der er så mange fede ting man kan lave!!).

Den med stjernerne er et par af dem er smattet lidt i kanterne. Jeg tror motivet skal skæres ret dybt i kartoflen, så overflødigt maling ikke bliver mast med på stoffet. Det må blive næste body - jeg har jo nok at tage af...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar