søndag den 5. juni 2011

Og damerne, de løfter op i skørterne

Hvis ikke det var at alle vores tre USB-til-miniUSB stik var væk, så havde det her indlæg været på allerede i morges... Men nu bliver det i stedet søndag aften. Sidste dag i en skøn 4-dags ferie med ungerne. Med tid til at nyde vejret og lege til vi alle blev helt udmattede af det.

Min kære gemal var igen igen ude at spille lørdag aften til bryllup, og jeg benyttede lejligheden til at lege fabrik igen.

Jeg fik lavet 4 bloomers til datterbarnet. Et par har hun på under kjolen nedenfor, de andre tre par ligger ved siden af.
Egentligt har jeg altid undret mig over hvad bloomers var til - men det er vist kun fordi førstebarnet er dreng. For det er en mægtig opfindelse under en sommerkjole, når noget skal holde på bleen, og når bodystocking'erne er for varme.

Mønster er som sædvanlig Ottobre; 3/2009 Cassia.
De skal desværre allesammen have nye (læs: længere) elastikker i benene, for damen har lår der vil frem i livet!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Jeg har også planer om at jeg skal have syet nogle til Ella - har bare ikke haft tid, men efter at have set dine ryger de en tak op på min to-do-liste :-D
    Rigtig god aften!
    Lis

    SvarSlet
  2. De er simpelthen så lette at lave! Jeg kan klart anbefale dem til en hurtig hoved-under-armen syaften + de har den fordel at de kan hjælpe med at rydde ud i stofresterne...

    SvarSlet