fredag den 15. juli 2011

Industri siger du -

- jae det er ikke lagt fra. I løbet af ugen har jeg lavet en del stencils på de 10 ens lyserøde bodystockings jeg købte på tilbud til yngstebarnet. Ingen blev fotograferet, for de blev taget i brug inden jeg nåede det.

(u)heldigvis er jeg også kommet til at købe 10 ens hvide i næste størrelse. De var egentligt til ældstebarnet, men så ville vuggestuen gerne have ham i underdrenge, og så lå de stakkels ensomme og ensfarvede bodystockings jo der og fristede.

Så jeg kom til at gå stencils amok her til aften. Det er blevet en mani for mig nu. Jeg kan ikke stoppe. Jeg er i tankerne ved at overmale alle ensfarvede klædningsstykker i huset.

Skjorter, sengetøj, viskestykker...




Nu skal de bare tørre natten over og stryges fast i morgen. Jeg lover at tage fotos!

3 kommentarer:

  1. Det er jeg spændt på at se. SUper cool ide..
    Kh V

    SvarSlet
  2. Mange tak Vibeke, jeg er også helt grebet af den!

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud, glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet