søndag den 25. september 2011

bla bla bla - og intet sker

I over 2 måneder har vi ikke haft én weekend fri. Jeg synes vi er heldige hvis vi kun har ét arrangement, men oftest har vi to eller flere.

Jeg havde troet at denne weekend skulle være så meget afslapning som muligt, efter omstændighederne at jeg var til familiefest lørdag med ungerne, mens min mand var ude at spille. Og i dag skulle den ene del af svigermekanikken komme til kaffe om eftermiddagen. Men alligvel drukner mine sparsomme fritimer i en hysterisk 3-årigs og en meget initiativrig 1-årigs evige kalden, slåskampe, ulykker og uopsættelige behov.

Så på tredje uge ligger de brune fløjlsbukser i maskinen og bliver ikke færdige. Det eneste jeg (dog stadig langsomt) er kommet videre med er version 2 af jordbærhuen til yngstebarnet. Du kan se v1 her, og opskriften kan du finde hos Garnstudio.

Det bliver desværre ikke bedre over de næste mange weekender/uger, for nu kommer tiden hvor vi skal sætte køkken istand til vores nye køkken kommer. Så mine kreative indslag bliver vist mere i stil med; "hvordan man spartler", eller "ti måder at sætte tapet op".

ÈN ting har jeg dog virkeligt at glæde mig til. Nemlig Karen Maries workshop næste lørdag. Uhhh, det bliver fedt!

Jeg har også fået en blogaward, som jeg er meget glad for(!). Den vender jeg tilbage til så hurtigt som muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar