lørdag den 29. oktober 2011

Monkey boy

Det er lykkedes mig at fræse 5 par bukser igennem maskinen fredag og lørdag ved at bruge små sypauser fra familie, køkkenfærdiggørelse (det bliver såååå fedt forøvrigt!), reception og tusinde ture til Silvan efter småting...

De tre par bukser til yngstebarnet er ikke specielt interessante, det er bare tre forskellige udgaver af tulle/joggingbukser. Ældstebarnet har også bare fået joggingbukser, men jeg har peppet dem lidt mere.

Men aktionbilleder må vente, begge bukser blev tisset i øjeblikke efter de kom på - og inden jeg fik taget billeder. Han er nemlig ved at bletræne - eller ubletræne eller hvad man kalder det (igen efter sommerens succes og efterfølgende fiasco i vuggestuen...) og det går kun mellemgodt, hvis jeg skal være ærlig...

Nåmenaltså,  her er den stencil jeg har lavet på låret af det ene par jogginbukser til drengebarnet. Det andet par fik applikerede stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar