onsdag den 9. november 2011

Der er godt nok lang vej igen

Der er projekter som jeg undervejs fortryder mange gange, og denne badekåbe falde helt klart i den kategori. Jeg har helt ondt i hænderne af at klippe frottén, begge mine maskiner græder stadig efter den hårde behandling jeg giver dem med denne badekåbe, og jeg er ikke engang halvvejs. Jeg mangler stadig at lave og sy skråbånd på. OG at lave bindebånd. Men nu skal jeg have brugt mine kære forældres håndklæder fra 70'erne, og de ville så gerne blive til en badekåbe til yngstebarnet. Og hvad kan jeg så gøre andet end at opfylde deres ønske?

Jeg tror den bliver fed når den er færdig, men der er bare så utrolig lang vej igen...

Og nu til noget helt andet. Hold øje med bloggen, jeg laver snart en give away!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar