søndag den 4. december 2011

Jeans med prikker


Jeans til sønnen med pyntelommer. De er rimeligt slanke i modellen, og er bare et meedom mønster jeg har tegnet større. Jeg havde tænkt lommerne skulle kunne bruges til noget, og ville sy nogle læg i dem for at skabe mere plads. Men i designfasen glemte jeg at lægge ekstra stof til omkring lægget, så hvis jeg havde gennemført planen var lommerne blevet helt deforme. Så det er mest pyntelommer.

Ud over det er jeg ved at lande på fødderne igen efter en meget meget mærkelig uge. Psykologisk er det helt skævt at være udsat for sådan en proces, og folk kommer til at kører hinanden helt op i rygter. Nu må vi se hvordan vi får landet det hele, for selv om det er overstået, så fortsætter rygterne i korridorerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar