lørdag den 4. august 2012

2 kjoler som ikke skulle være

Nåmenaltså. Jeg har købt Burda bladet med kjoler inspireret af 20'erne, som jeg tænkte var lige mig. Og stof til to kjoler som jeg ville sy og tage med til NYC og se tosselækker ud i. Jeg havde visualiseret det hele. Øvet mig i at lyder overrasket casual når skarer af beundrede kom og spurgte, hvor jeg havde købt de smukke kjoler. Så ville jeg helt nonchalant sige, at jeg selv havde syet dem. Og folk ville falde i svimer. Svimer siger jeg!!

Men altså. Sådan skulle verden ikke være. Jeg har syet to sække nemlig. Utroligt få af mine forestillede skarer af mennesker ville tænke andet end to stykke stof hæftet sammen. Selv om jeg har gjort mig mega umage, og syet den mest usynlige lynlås i nogensinde, og alt muligt. Jeg er nødt til at lave mønsteret helt om hvis det skal passe mig...

Jeg har derfor lavet et rouleauarmbånd i stedet at tage på. Så kan jeg da have noget hjemmelavet med til US of A.

Nå ja, vi tager snart afsted. NYC, Catskill og Long Island. Jeg glæder mig!




2 kommentarer: