mandag den 23. februar 2009

Fra barndomshjemmet



Dette billede har hele mit barneliv hængt i mine forældres hjem. Ikke på en særlig prominent plads, men dog et sted så jeg kan huske det fra forskellige situationer i min opvækst. Nu har de sat det til salg. Der er mange ting fra mine forældres hjem som betyder meget for mig, men lige præcis dette billede gør det faktisk ikke så meget at de sælger.

Jeg har et meget ambivalent forhold til det billede, og jeg troede i mange år at de havde hængt det forkert og at det burde hænge vertikalt - og at det skulle ligne et glas med noget i. Bruun Rasmussen har været så betænksomme at tage et foto af billedets bagside. Og her kan jeg se at mine forældre havde hængt billedet rigtigt, og at min barndomsanalyse af billedet var forkert.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar