One-on-one kursus i god kundeservice følger her. Følgende lille scene udspillede sig på posthuset i går da vi var nede for at frankere kuverter og sende post:
kunde: hej, jeg vil gerne sende disse breve, der er 56 stk.
postdanmark ekspedient: ja [begynder at finde frimærker frem]
kunde: [undrende] Frimærker? det ville være smart med en frankeringsmaskine så vi kunne aflevere brevene her?!
postdanmark ekspedient: [spydigt] smart; ja for kunderne
kunde: øhhh, ja...
I går gik vi så hjem med vores invitationer igen, og tilbragte en hyggelig eftermiddag med at slikke på frimærker.
kunde: hej, jeg vil gerne sende disse breve, der er 56 stk.
postdanmark ekspedient: ja [begynder at finde frimærker frem]
kunde: [undrende] Frimærker? det ville være smart med en frankeringsmaskine så vi kunne aflevere brevene her?!
postdanmark ekspedient: [spydigt] smart; ja for kunderne
kunde: øhhh, ja...
I går gik vi så hjem med vores invitationer igen, og tilbragte en hyggelig eftermiddag med at slikke på frimærker.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar