mandag den 1. juni 2009

Fiskeri

Kender du det at der er en klub som du har hørt om, som alle taler om, alle griner om/med/af, som du måske endda selv taler om, men som du i virkeligheden slet ikke selv er med i?

Sådan har det været for mig og phishing mails. Ah hvem bare der var den heldige at blive udvalgt til at få sådan en mail. Jeg har jo hørt alle mine venner tale om dem, jeg har læst, hørt og set om dem i medierne, de (medierne that is) har endda lovet at alle var mulige i målgruppen. Men intet er sket.

Min eneste konklussion er at hoax mails ikke bliver sendt fra børnegrejshjemmesider. Og måske jeg ikke har besøgt nok hjemmesider på kanten af det lovlige(?). Løsningen er nu fundet! Manden låner nemlig min mac mens han er på barsel - og så kom der skub i phishing fornøjeligheder (tak mand!)

Se hvad jeg har fået:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar