tirsdag den 2. juni 2009

Vi skylder

Først og fremmest Karina; undskyld! Din gave er endnu ikke kommet afsted med posten. Hvis du har set i din postkasse hver dag og undret dig, så forstår jeg det godt - og det er ikke godt nok. Vi sørger for at få den afsted asap.

Et andet hængeparti som vi endelig har fået ud af døren er takkegave til de skønne mennesker som passede junior til vores bryllup. Deres lille datter fik version 2 af smockkjolen. Første version gik over alt forventning med at sy smock. Anden version havde jeg alvorlige problemer med at få elastikken stram nok, og jeg var nødt til at sy to kjoler for at få den ordentlig. Dog fik jeg størrelsen rigtig denne gang, og nu regner jeg med at jeg skal bruge ca. dobbelt så meget stof som omkredsen af barnet. Junior stod (meget mod faderens vilje) model til størrelsen, og så utrolig sød og forvirret ud med kjole på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar