lørdag den 18. juli 2009

1 år og boligjagt - gode intentioner og dårlige undskyldninger

Store intentioner lagde jeg ferien ud med, og jeg skulle om ikke andet mega-blogge. Det skete bare overhovedet ikke - men når jeg ser tilbage på mine to uger, så føler jeg virkelig at jeg har gode undskyldninger:



Junior er blevet 1 år - hvilket både er blevet fejret med bedsteforældre og onkler/tanter, og blev fejret i den lille familie. Det har virkelig været et fedt år med ham i vores liv, jeg anede slet ikke hvor meget kærlighed og glæde der skulle komme af sådan en lille fyr.

Wilfred, you rock!

Boligjagten er blevet intensiveret i sådan en grad, at min kære mand brugte hele dagen inden vi skulle til Frankrig på at tale i telefon med banken og diverse venner med håndværksmæssig baggrund for at høre om vi kunne have råd til både hus og forbedringer.

Vi skulle på ferie med et andet par hvis dreng blev 1 år mens vi var afsted, så jeg skulle sy et par overalls til ham i gave. (desværre ingen billeder, men de blev fine med en racerbil på maven)

Vi skulle selvfølgelig pakke til rejsen, hvilket blev besværliggjort betragteligt for mig af begge ovenstående emner - for junior havde fødselsdag dagen inden vi skulle afsted og samme dag brugte min kære mand i telefonen. Så det var en meget træt lille familie der tog ud til lufthavnen onsdag morgen sidste uge for at flyve 08.20 til Paris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar