onsdag den 1. juli 2009

så sagde vi at...

Jeg har fået en studentermedhjælper til mit arbejde. Eller det leger jeg i hvert fald. Altså reelt er det min afdeling der har fået en studentermedhjælper, og det næste stykke tid skal han hjælpe mig med mine opgaver. Retså sejt ik'? Han starter på mandag, for han skulle jo liiiige på Roskilde - og jeg tænker bare; ungdommen nu til dags, kan de lige få orden i deres prioriteter?!

Han var der så i dag for at få det hele forklaret, for jeg starter ferie mandag - to uger i Frankrig - først 4 dages bryllup, så igennem Frankrig i familiecontainer til Les Arc - og det var en super sjov oplevelse sådan at lege, at jeg personligt havde fået mig en studentermedhjælper.

hihi, nåmen, så sagde vi, at han var ham, der hjalp mig ik'?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar