tirsdag den 8. september 2009

7 timer og 33 minutter


Her et hurtigt billede fra mit hotelværelse kl 7 om morgenen inden arbejdsdagen begynder, her på min tur til Strasbourg, hvor vores bryggeri Kronenbourg ligger. Strasbourg er en ganske vidunderlig by med en meget smuk gotisk domkirke og mange middelalder-bygninger - lille og hyggelig.

3-dages tur igen, og så lige oveni at junior er ved at få kindtænder og vi til fuldstændighed har udfaset søvn hjemme... Stakkels min kære mand! Men nøj hvor får jeg sovet, det er ærlig talt skønt engang i mellem at have muligheden for kun at behøve at tænke på sig selv fra man lægger hovedet på puden om aftenen til man vågner om morgenen. 7 timer og 33 minutter stod der på min mobil at der var til at alarmen ville vække mig. Syv timer og treogtredive minutter! Hvad mere kan man bede om?

Selv om jeg VIRKELIG savner både min kære mand og min kære søn, så forstår jeg en gang i mellem godt de mænd som tager på forretningsrejse i tide og utide. Ahhh, stilheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar