mandag den 15. marts 2010

4 uger inden

Jeg er gået på barsel - hvilket virkelig er en mærkelig oplevelse. Mest fordi jeg har været "in denial" stort set hele vejen igennem min graviditet. Reelt set er jeg nok stadig ikke helt klar over at vi skal til at være mor og far version 2.0.

Jeg var inde på arbejdet i dag og give kage - og skal også lige et smut forbi onsdag. Men ellers skal jeg bruge den næste måned på at hygge med juinor, at se veninder, og at sy.

Følgende projekter ligger allerede og lurer i baghovedet:
Pusletaske
strækvikle x2
bukser, bluser, boksershorts til W
ammepude
slyngevugge
senge-slange x2
ringslynge til Olivias mor - færdig
pung til mig
patchwork puder

Jeg ved ikke om jeg når det hele, for der er godt nok rimeligt mange projekter, men jeg må starte fra en ende af. Et projekt er færdigt, men jeg lægger ikke billeder på bloggen før gaven er givet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar